فقط محض خنده4....

همه چی

  کلیدم رو دانشگاه جا گذاشته بودم، امروز رفتم ببینم پیدا میشه.گفت مشخصات بده، گفتم چند تا کلید وصله به یه حلقه. گفت خودشه،بیا بگیر :|
***
این برنامه هایی که تا اینستال میشن میگن ریستارت کن
.
.
.
مث این دخترایین که تا باهاشون دوست میشی میگن بیا منو بگیر...
به جونِ عمم... :|
***
امروز به مامانم گفتم ناهار چی داریم !؟
گفت مروری بر رویدادهای هفته :|

یعنی توف تو روزای جمعه :| 
***
اونم سلام میرسونه ...
.
.
پر کاربردترین دروغ ، پشت تلفن :))

با دوست دخترم میرم شام پیتزا بخورم حدود 45 دقیقه طول میکشه پیتزام تموم بشه...

اما تو خونه که با داداشم پیتزا میخورم امکان نداره زیر 3 دقیقه و 21 ثانیه طول بکشه...:))))
***
خواهر زادم رفته پیش دبستانی
کلاسشون با دخترا یکیه
واسش گوشی خریده مادرش که میره میاد اگه چیزی شدزنگ بزنه.
اونوقت اومده خونه
یه سره داره زنگ میزنه.

من به شوخی گفتم لامصــــبیا
میگه دایی دوازده تا دختر تو کلاسمون هستنا
باید به همه بگم رسیدم یا نه که نگران من نشن :|

بدترین شکست عمرمو کلاس سوم دبستان خوردم!
وقتی که فهمیدم جایزه هارو مامانم میخریده میداده به معلما :|
***
بچه رو به مادرش : مامان چرا بابا کچله ؟؟؟
مادر : بخاطر اینکه بابات خیلی فکر میکنه!
بچه : پس چرا موهای تو اینقدر بلنده ؟؟؟
مادر : خفه شو پدر سگ !!
***
رفتم وام دانشجویی بگیرم، از امور مالی دانشگاه
میگم : اگه ضامن نداشته باشم چی میشه ؟
میگه : منفجر میشی!
اینم از نظام آموزشی ما :|

همه همسایشون یه دافه که با تاپ تو حیاط میگرده .... همسایه ما یه پیرمرد داغونه که دائم تو حیاط :|....
***
این کارمندای وزارت امور خارجه دقیقا برای چی حقوق میگیرن؟؟؟! ما که با هیچ کس در ارتباط نیستیم
***
نمیدونم چرا توی مهمونی تا میای پشت سر یکی حرف بزنی،
لامصــب موزیک قطع میشه و نصف حرفتو یهو همه میشنون :|
***
تا حالا دقت کردین هرچی کنترل تلویزیون از دسترس دورتره
برنامه ی درحال پخش عذاب آور تره !
***
دختر چیست ؟؟
.
.
.
موجودی هست که در واقع از خانواده میس کال اومده و هیچ
گاه شارژ نداره

یه سوال ذهنمو مشغول کرده ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دلار عمه داره ؟؟؟
:| 
***
مامان بزرگم هروقت میاد خونمون میگه بزن جیملاستیك
اوایل نمیفهمیدم منظورش چیه
بعدا فهمیدم جم كلاسیكو میگه :|
***
استاتوس یک دختر:
امشب می خوام تو بالکن بخوابم
دو هزار و پونصد تا پسر،کاش بالکن خونه تون بودیم
.هزار نفر دیگه،توبالکن چرا؟ بیا بغل خودم،اونجا سرما می خوری
هزار و شونصد نفر دیگه،تو بخواب،من تا صبح بیدار می مونم که یه وخ از اون بالا نیفتی

حالا استاتوسِ یک پسر : امشب می‌خوام تو بالکن بخوابم ...!

15 تا پشه like this



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبهبرچسب:,ساعت16:29توسط نیما | |